Woopetiwoop. Litt ymse

Dagen idag starta veldig bra. Det var såååå koselig. To venninner kjøpte rundstykker og vi satt ute og spiste frokost <3 det er mange år siden jeg har gjort. Det føltes så fantastisk. <3 

Så kom ei til venninne og vi satt her i varmen og lo. Tror varmen har tatt hele gjengen. Men fy så morro 😛 

Såå kom my little sis’ Valsende:D  Eg elske når da e god stemning og venninnene mine e hos meg <3 Då føle eg meg endå meir priviligert og stolt. 

Vi fòr på butikken. Latter og løye i bilen. Eg fikk pænikk ætækk i butikken. Og måtte kjøra ein runde. Litt grinande og litt leande 😛 stoppa og snakka litt me hu eine som var hos meg rett før

 (Hu reiste når me fòr på butikken) 

Så var da å gjer seg nesten heilt ferdig me da me sku også heim igjen. 

Då var eg litt sånn kaka etterpå. Men da gikk øve. Og fokuset lå ikkje der. Da var kje ett tema hos noken av oss. Lo, prata og koste oss videre. Hundane leikte og alt har vært supert.

Eg e så heldig. Oi eg merke eg skrive dialekt idag. 😛 jaaajaaa. Eg e så heldig ja. Eg har så mange flotte mennesker i livet mitt. Som faktisk vil meg godt. Da e ein heilt spesiell følelse. Og eg blir heilt rørt når eg tenke på kor heldig eg e <3  

Eg har milo, eg har vennane mine, her og over alt. Noen snakke eg med daglig, andre sporadisk. Men enkelte veit eg at e her, og eg e her så godt eg kan for de. <3 

Sette så pris på detta. E så herlig. Eg har ikkje heilt ord. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg