Whyyyyyy?

Hvorfor kom bare halve innlegget mitt med? Forbaska..

 

Jeg skreiv ihvertfall at jeg lurer på om jeg egentlig er mannfolk. Siden de alltid klager på at kvinnfolka lager drama… hahaha.  For her er det motsatt. Eller har vært. Med de fleste… jaja. Bedre lykke neste gang sier de. Men jeg tror ikke jeg gidder noe neste gang … 

Nå er jeg lei…  😛 Hvorfor får vi ikke brukt emoji på denne plattformen…. klageklage idag 😛  blir kanskje litt sånn når en ikke får sove.  Det er jo helt lyst ute også.. Haha… baskadrit… ;P 03:41 og jeg er lysvåken. Håper medisinene virker snart. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg