Vet ikke

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Men har funnet ut at det er viktig for meg å skrive når jeg har det sånn som dette. Så det er vel bare og sette i gang. 😛 Nå snakker jeg med godjentene mine, alltid godt å snakke med dem og foksuere på noe annet.. Ser på valper som sparker og snakker med disse frøknene om alt mellom himmel og jord. Det er godt.. Da blir liksom alt annet glemt denne tida.. Snakker jeg ikke med dem iløpet av en dag er det akkurat som om det mangler noe.. 

De sku bare visst hvor mye de faktisk gjør for meg, bare med å sitte der og snakke tull og vas, alvorlige ting og alt som er mellom himmel og jord. En dag skal jeg nok klare og forklare det for dem skikkelig.. <3 

Nå er det ei stund siden jeg la på, men ble liksom aldri ferdig med innlegget.. 

Så nå sitter jeg her og glor og lurer nok en gang på hva jeg skal skrive.. Søvnig er jeg jo ikke.. Sååå da kan jeg like godt slite ut hue med å skrive litt.. Har på følelsen dette blir ett veldig rotete innlegg, som det pleier når jeg ikke klarer og fange opp tråden igjen.. 

 

Jeg får heller gjøre klar til senga så får jeg begynne på ett nytt innlegg.. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg