Vet aldri hvilken overskrift jeg skal ha..

Og med den overskriften kan bloggen inneholde hva som helst. 

Jeg tenker endel for tida. 

På alt som var åssen ting er nå. 

Jeg er veldig glad for at jeg er såpass reflektert som jeg er. 

Jeg har vært igjennom mye. Fra veldig tidlig. Og det har sjeldent vært stille og rolig rundt meg. Så når det er rolig blir jeg stressa. Forstår ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal gjøre. Det er lettere og håndtere bråk enn en helt rolig hverdag. Når smeller det neste gang? Hva skjer da.? Åssen reagerer jeg?

Alt sånt går jeg og tenker på når det ikke er noe som foregår. Jeg bare venter. Er i høyspenning. Det er så rart. Andre er liksom sånn at når det er stille, da slapper de av. 

Ikke jeg. Det går ikke. Men det betyr ikke at jeg ikke takler det. For jeg gir ikke opp. Jeg kjemper hver eneste dag, uansett hva som går i mot, om det er helsenorge, nav eller andre ting spiller ingen rolle. Jeg skal klare det. Jeg skal karre meg igjenom alt jeg må. Å gi opp er ikke ett alternativ. 

Jeg oppretta som sagt en spleis. I håp om å få hjelp til skyldige husleier. Dette er så jævli flaut at det sku ikke vært lov. Men av og te må man bare. 

Nav har prøvd i mange år og kjøre meg på ræv. Det funker dårlig. 

Det er tøft.. absolutt. Men jeg skal klare det…

Klarer jeg det, får kanskje fler den drivkraften de trenger for å stå i mot. For å kjempe for seg selv. 

Mitt høyeste ønske er å være en ressurs for andre mennesker. Poengtere at vi har ikke svakheter, bare litt skavanker som kan jobbes med. Uansett hvor vanskelig det måtte være. 

Det er viktig og ha store drømmer og mål og strekke seg etter. 

Det er viktig og gå inn med innstillingen at dette klarer jeg. Tenker man at man ikke klarer. Da er det ikke poeng i å prøve. Da overbeviser vi oss selv til å tro vi ikke har det i oss. Men det har vi!

Aldri tvil på din indre styrke. Den er der, bare ikke så enkel og leite frem. Jeg sliter med det selv også. Du er ikke alene. Men sammen er vi sterkere.. 

Lag deg Dreamboard. Jobb deg mot drømmene. Ikke vekk fra dem 😀 

 

Natta alle godinger <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg