Vanskelig

Jeg har så mye jeg vil si. Klarer bare ikke sette ord på det. Har så lyst, for å få det ut.   Men hater at alt er så negativt, jeg vil spre positivitet og glede.. Akkurat nå koster det meg for mye.. 

Jeg har lyst og være verdens beste kjæreste.. Ei god venninne, Samtalepartner.. Alt som trengs!

Skulle bare ønske jeg så litt lysere på ting.. 

Jeg er sliten.. Mentalt og fysisk..

Det er mørkt, det er svart.. Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å eksistere. 

Angsten blir også verre.. Har fått to jævlige anfall på kort tid på butikk, det har jeg ikke hatt på mange mange år. kan faktisk ikke huske sist. Tårene fossa og alt ble blury.. Jeg drømmer mer, sover dårlig som vanlig.. Men jeg har jo tak over hode.. Så har vel ikke lov og klage?

Jeg er frisk.. Jeg sliter jo bare med psyken.. Er så forbanna lei at jeg ser rødt.. Trenger en pause nå.. Trenger å puste, å føle meg vel. Føle at jeg mestrer.. Sitte oppreist er tungt. Nå ligger jeg strak ut på sofaen med PC’en på fanget.. Har lyst å klare å formulere meg skikkelig.. Det er bare så vanskelig og finne ordene.. 

Jeg er jo glad i venna mine og kjæresten min.. Setter uendelig stor pris på dem <3 

Men føler ikke jeg strekker til. Tidligere klarte jeg å fjerne mine ting.. Men så fikk jeg beskjed av behandler at jeg måtte begynne og kjenne på følelser, og nå sitter jeg her.. Med skjegget i postkassa.. Behandler har avslutta meg og jeg får ikke hjelp ved døgn/akuttpost.. 

Vurderer å gå til media med åssen de har behandla meg, og fortsatt behandler meg… Men det koster så sinnsykt mye å ta den.. Å faktisk skal forklare min historie.. Det er tungt. 

Nå er jeg så lei at jeg er helt matt.. 

Er jo ikke så lenge siden jeg ble trua med bot eller tvangsinnleggelse på dps.. Fordi jeg spurte om å få være over helgen, de vet at spør jeg om ett par dager, blir det med de dagene.. Fikk beskjed av legen på legevakt og bli der til lørdag og sku få ny vurdering da… Ble ikke ny vurdering, men trussel om bot/tvangsinnleggelse i 10 dager. sånn at jeg hadde gått glipp av Florida turen.. 

Føler de prøvde å spolere turen.. Heldigvis klarte dem ikke det.. 

For første gang kjente jeg en trygghet og en frihet jeg ikke kan beskrive. Bare håper jeg klarer å få den tilbake. <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg