Trøtt dag

Idag har jeg sovet endel, er egentlig ganske så utslitt.. Men det går greit 🙂
Jeg har faktisk fått rydda endel og har begynt og gått igjennom klær som  skal leveres på bruktbutikken. Har endel å gå igjennom enda da.. Så det er endel som skal ut. Skal og kvitte meg med unødvendig drit.. 

 

Blir det flytting så nekter jeg å dra på all slags dritt. og jeg har ei hel bod ute som er fylt opp.. Mtp at jeg aldri henter noe i boden, med mindre det er jul eller noe, så er det jo ikke noe som savna sånn sett.. Annet enn hagemøbler som jeg ikke får tak i da, så nå skal det kastes og leveres vekk. Jeg orker rett og slett ikke tenke på all dritten jeg liksom må dra med meg om jeg flytter.. 😛

Utenom det har jeg bare eksistert idag og.. Snakka med folk og bare vært til stede. Tenkte jeg snart skal lage meg frokost..

Jeg spiser jo ikke akkurat lenger. men nå har jeg spist to dager på rad.. Så skal prøve å trø i meg litt mat idag og.. 

Jeg har så lyst å komme ut av den dårlige tralten jeg er i.. Jeg har lyst å bli ferdig med å ikke spise. Jeg har lyst å være sunn og frisk.. 

Jeg prøver å venne meg til litt sunnere matvaner, for det er så kjedelig og spise det samme gamle jeg spiser. Jeg er så kresen.. 

Jeg får ikke i meg noe som er bra for meg, og det kjenner jeg er vanskelig.. Jeg vil ikke sitte og føle meg ekkel når jeg er med andre og spiser, jeg er lei av å få kommentarer på at jeg ikke spiser. Får jeg en sånn kommentar så setter det seg omtrent i halsen, jeg klarer ikke spise.. Det er ikke for å være trassen, men jeg får det ikke til.. Mine nærmeste vet jo dette, men mange tror jeg gjør det for å være teit og trassen… 

Meeen nok om det, skulle bare inn med en liten update jeg 😀

 

Peace out peepZ

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg