Tøff tid

 

I en tøff tid er det vanskelig og være den du egentlig ønsker å være. Nå sitter jeg å ser på ei venninne som sender live.. 

Jeg prøver tappert å engasjere meg.. Men det ekke særlig lett.. Også er det så slitsomt.. Det er så bah og være menneske. 

Når Maria kommer inn så kan jeg få ut litt frustrasjon og være litt bitch i talemåten til hu. Det betyr veldig mye… Hu kjenner meg såpass at hu vet at jeg ikke mener de slibrige kommentarene mine, også får jeg utløp på åssen jeg føler meg akkurat der og da.. Det er så digg. Så takk og lov for Maria <3 

Kjenner det er vanskelig og vite at jeg skal flytte fra denne jenta.. Hu er som ei søster jeg aldri fikk. Og det å ta det valge å reise er faktisk ekstremt tøft.. Jeg vet det er riktig valg, og ett viktig valg. Og hu sier at viss jeg ikke reiser så spenner hu meg avgårde. Men det er nesten en sorgprossess og jeg vet at det er noe jeg må igjennom, å reise fra sin høyrearm er ikke akkurat noe en gjør hver dag, så det er noe jeg virkelig gruer meg til. Det er fler også.. Det sitter ei 30 min unna som jeg har veldig vanskeligheter med å dra ifra <3 Hu har sagt at jeg er “voksenpersonen” i livet hennes hu klarer å be om støtte hos. 

Jeg vet at jeg kommer til å ha kontakt med dem, jeg vet at de unner meg å komme meg vekk, men for min del er det så mye mer. Jeg reiser fra det som er trygt for meg, men samtidig utrygt.. Det som har vært mitt liv i snart fem år. Det er rart…. 

Begynne helt på nytt på en helt ny plass. En plass jeg faktisk aldri har vært en gang.. 

Jeg vet at mange er nysgjerrige på hvor.. Men de kortene holder jeg tett til brystet foreløpig. Jeg vil komme i orden å få landa før jeg evt sier det. Ikke det at det er no spesielt, men det blir en ny begynnelse for meg. Da vil jeg gjøre det riktig.. Jeg vil kjenne på dette selv, for en gangsskyld. Og de få som vet det selvfølgelig.. Men dette er en tanke jeg vil bli vant til nesten alene.. Alle vet at jeg faktisk sier ting med en gang. fordi jeg gleder meg å trenger å lufte ting med folk, men nå har jeg bestemt at dette er noe jeg vil glede meg og grue meg over med mine nærmeste <3 så får alle dere andre vente til jeg er klar.. 

Jeg tror jeg har sagt 20 ganger at jeg ikke skal flytte sammen med kjæresten min.. Og det skal jeg ikke heller 😛 syns det er litt gøy at folk ikke tror meg… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg