Tenker

Nå sitter jeg her og tenker på all slags igjen. Så da er det bare å begynne og skrive igjen da. 

I morra begynner min eldste på ungdomsskolen og mi yngste på barneskolen, de to andre er 2 og 3 klassinger i morra. Det er litt rart. Sku så ønske jeg kunne fulgt vetla på sin første skoledag, men jeg veit de alle blir tatt godt vare på. Og det er jo godt. 

Tenk. Min store gutt begynner på ungdomsskolen. Hvor blir det av tida. 

Det er 5 år siden jeg skreiv dem i fra meg. 3 1/2 år siden jeg så dem sist. At de kan vokse så mye er helt sjukt. Jeg har gått glipp av mye. Det er grusomt og tenke på. Så jeg prøver å ikke tenke på det. 

Håper bare de har det bra. At alle er snille med dem, at de er snille med andre, ingen mobbing osv. 

Kjenner hjertet mitt blør. Savnet etter mine fire håpefulle er helt grusomt. Men jeg må bare jobbe på videre. Jeg må bare fokusere. Ikke tenke for mye. Da kan det fort bli ekstremt vanskelig. Jeg har klart det i 5 år. Jeg skal klare det enda lenger. 

Hadde jeg bare kunna ringt dem. Sagt jeg elsker dem. Sagt jeg savner dem. Hørt stemmen deres, hørt pusten deres! Jeg savner de så. Det kan ikke beskrives. Unner ingen denne sorgen, denne smerten, denne uvissheten. 

 

Viss dere en gang leser dette, mine små!

Vit at jeg elsker dere, dere er mitt alt. Alltid!

Vit at det ikke går en dag der jeg ikke tenker på dere! Dere er konstant i mine tanker. 

Vit at jeg valge at dere sku få nye hjem fordi ting var som de var og dere fortjente bedre.

Vit at jeg sku ønske ting var annerledes, at ikke jeg måtte ta det valget. At vi kunne vært en lykkelig familie. 

At jeg kunne vært deres rollemodell, deres støttespiller, deres trygghet. 

Jeg savner å være mammaen deres. Jeg håper dere ikke har glemt meg!

Jeg elsker dere, Firkløveren min <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg