Sykehus i morgen igjen

Heisann.  
Da har jeg satt meg ned for og blogge igjen. De siste gangene har innleggene mine bare forsvunnet. Ikke havnet i kladd eller noe. Da ble jeg forbanna og måtte bare legge fra meg hele bloggingen litt. Hehe… Er så irriterende når jeg skriver lange innlegg også bare forsvinner de.  
I dag har jeg sendt litt direkte på Itworks sida mi. Også har jeg vasket hus og kost meg hjemme. Egentlig har jeg kjeda meg og stressa noe voldsomt, men det er nå sånn det er.  
I morgen skal jeg på sykehuset igjen. Jeg skal inn til CT og måtte komme to timer før for og ta blodprøver. Så skal jeg sitte der å drikke sykt med vann i 2 timer, så er det kontrastvæske i armen. Jeg gruer meg så grusomt til dette her at jeg har ikke ord. Er så glad frøkna mi blir med.  
Jeg har en stygg følelse at ikke alt er så bra som en skulle ønske. Men lever i håpet om at det er jeg som er paranoid..  
Jeg er livredd nåler, leger, sykehus, you name it. Har kun vært innlagt og sånn når jeg har født ungene mine. Så det å måtte på en sånn sjekk er rett og slett grusomt skremmende. Jeg krysser såklart alt jeg har for at dette skal gå bra. Og jeg er frisk frem til det motsatte er bevist. Men jeg er så redd. Føler liksom at når jeg endelig begynner å få en viss «kontroll» på livet så bare braser dette tilbake på meg.  
Men jeg klarer denne og. Gir meg ikke så lett. Har mye jeg skal dette året som skal bli spennende.  
Ellers har jeg det ikke med ro.. Jeg har ikke ro i ræva.  
Nå sitter jeg faktisk med beina på bordet og skriver for harde livet for å få sitte i ro mest mulig, hehe…. Irriterende at skritt telleren min er tom for strøm akkurat i dag når jeg ikke har vært så lat. Jeg har til og med klippet og raket plen. Ja jeg vet det er søndag. Shhhhhh.  

Det er så varmt og godt om dagene. Men herlighet så slått ut en blir av denne varmen..  
Jeg er forresten godt i gang med nedtrapping på røyken igjen. Denne gang skal jeg jaggu stå i det altså. Nå er jeg lei. Jeg har virkelig ikke råd til dette. Og jeg prioriterer røyk fremfor mat til tider. Forbaska irriterende. Og i tillegg går det sånn ut over hals, pust og lunger. Derfor gruer jeg meg veldig til jeg skal igjennom den Ct’en i morgen. Men jeg tar denne og.. som alt annet. Aint gonna break me..  
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg