Snart halv fire….

Klokka er snart halv fire på natta. Her ligger jeg å hører fuglene kvitre mer og mer. Ser på gamle episoder av frustrerte fruer…  Glad jeg ikke er frustrert. Og ikke minst ei frue… Haha..  jaja.  Veldig spennende innlegg dette her. Glemte helt hva jeg sku skrive om. Men… Det er nå så.. 

 

Jeg savner å bli holdt rundt på nettene, savner å våkne med ett smil om munnen fordi jeg har sovet godt i trygge armer. Singel livet er egentlig veldig kjedelig. Men sååå deilig uten drama… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg