Sliten av å kjempe

Jeg klarer snart ikke kjempe mer. Jeg veit jeg har det i meg. Men jeg er så forbanna sliten. 

Det å stå opp om morgenen, det å tisse, pusse tenna, alt… Alt har blitt ett ork. Jeg veit at angsten er ett pust unna. Konstant. Og ber jeg om hjelp, er det ikke hjelp å få. Det er faen ikke rart folk får store problemer i psykiatrien… Det er ikke rart folk gir opp. 

Jeg har alltid sagt at jeg ikke skal gi opp. Men jeg klarer snart ikke mer. Helsevesenet stamper på meg. Jeg er bare en bitteliten person. Med problemer mange andre har. Jeg forstår så godt at dem gir opp. Jeg veit at sammen er vi sterkere. Og min drøm er å være en motivator. Være en ressurs for andre. Gi dem håp. Men nå har jeg ikke nok håp til å prøve å overbevise meg selv om at alt blir bra. 

Jeg veit ikke lenger hvilket bein jeg skal stå på. Livsgnist og kampvilje er debba ut… jeg bare eksisterer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg