Senga inntatt

Da har meg og milo lagt oss. Han er littegrann raptus og vil ikke sove helt enda. 

Springer tulling rundt i senga. Akkurat nå la han seg med beina mine. Etter å ha stått og gravd på dyna ei stund. Haha

Og der flytta han seg oppover til magen min. Lille lovende <3

Jeg har forresten fått mer blekk på kroppen

 Ei venninne som tok. Prøvekanin for hobbytattovør. Første gang hu tatoverte andre enn seg selv. Det var gøøøy. Ene er tekst med håndskrifta til ei av mine beste. “Never doubt your instinct!” 

Jeg er en jævel på å tvile på instinktene eller magefølelsen min

Den andre er vennetatto. Meg og mine to M’er.  <3

Utrolig fornøyd med resultatene. Gleder meg vilt til neste gang. 

Hu som tok på oss har jeg blitt kjent med igjennom livestream. Og herlighet for ei nydelig jente. Med my kind of humor <3 

Føltes som om jeg hadde møtt hu mange ganger før. Helt rart.  Men samtidig utrolig gøy!

Tusen takk til alle dere som gjorde dagen så flott. 

Den dagen ble forresten også lang. Heiv oss på hjul i 11 tida. Var litt på stord før vi kjørte videre til Haugesund og Karmøy. Var der endel timer og tok odda veien hjem. Var innom to venninner på camping i Skånevik

 Kom til Odda og en container i full fyr. Ringte brannbil og ble stående der ei god stund. Snakka med brannvesenet og politiet. Så vendte vi nesa igjennom folgefonnstunellen. (DEN er lang) 

Slapp av hu ene venninna vår og var vel hjemme her i 4-5 tiden på natta. Men såååå verdt det <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg