Sånn i tilfelle

Sånn i tilfelle noen ikke forstod helt meningen bak blogg innlegget mitt. Så kan eg fult og heilt stå for alt eg har gjort. Eg har egentlig ingenting å bevise noen. For de som spille ein rolle i mitt liv, veit veldig godt sannheten. 

Men VISS noen lurte. Så e eg så forbanna lei av å bli dømt for ting min eks angivelig skal ha gjort. Eg var ikkje ein del av hans liv i tidsrommet det e snakk om, eg visste ikkje ken han var. Og eg var ikkje til stede. Han e dømt og sone en dom for da. Eg kan ikkje si det eine elle andre om den saken, for den delen folk snakke mest om dreie seg ikkje om meg. Kun de involverte veit sannheten der. Og eg e ikkje ein av de. Så eg vil ha meg frabedt å bli dømt for noe som waaay before my time… så takk for meg og god natt ? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg