Piip

For en sløv dag. 

Etter jeg begynte på nye medisiner sover jeg bedre, men ikke sammenhengende. Men føler meg litt mer opplagt. Midt på dagen-ish blir jeg trøtt igjen og sover ett par timer. 

Håper det slepper taket til avreise!

Jeg hater at jeg ikke får brukt emojis på denne bloggen. Haha. Føler jeg ser så sur ut når jeg skriver. Menmen. Haha. 

Nå sitter jeg og ser på love Island. Min beste sitter og skal studere. Vi Er like daff begge to. 😛 

Jeg sku ha begynt å finne ut hva jeg må ha med meg til Florida. Men jeg forstår ikke hva jeg skal ha med. ;P 

Angsten for reisen sniker seg sakte, men sikkert mer og mer på. Men jeg tenker det er en god ting. For da får jeg kjent på det nå. Og da kommer kanskje ikke panikken når jeg sitter på flyet. 

Tiden vil vise 😛 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg