På vei til sykehuset

Da er vi på ferja på vei til sykehuset på Stord.  
Kan ikke si jeg gleder meg, men skal bli godt å bli ferdig..   
Må jo bare krysse fingrene og håpe på positive tilbakemeldinger.  
Kjenner jeg er trøtt og sliten og vil egentlig bare sove. Men det får jeg gjøre seinere.  
Jeg er nok bare trøtt for lyden på ferja er så søvndyssende.  
Sitter og lurer på om jeg skal slå til med frokost på McD…  
Men vurderer også å ta det etter jeg har vært på sykehuset.  
Etter blodprøven er tatt skal jeg faste i to timer. Utenom å drikke vann da. Det må jeg.  
Tror ikke jeg drakk nok vann i går. Men jeg gjorde så godt jeg kunne. Håper ikke jeg ødelegger for skanning fordi… shar aldri gjort dette før jeg vel… Men jeg er kjempedårlig på å drikke vann. Ganske irriterende siden det er såpass viktig.  
Men uansett… jeg er så glad jeg har med meg frøkna mi i dag. Hadde ikke klart dette uten henne. Evig takknemlig.  

Sola skinner. Varmen er her og jeg slapper av. Håper alle får en super dag.  
 

Gammelt bilde, men 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg