Ny jobb

Sovna og våkna i hele natt. Mareritt og styr. Er så lei av det. Tenkte jeg skulle stå opp i 10 tida. Plutselig våkna jeg 14:14. Helt forvirra. Haha. Dagen blir så rar når en sover så lenge. Men har da fått gjort litt. Og sett mye på serie. Er godt og være hjemme igjen kjenner jeg. 

Skal kanskje i ny jobb til uka. Kjenner jeg gruer meg litt. Skal være kjøkkenvakt på omsorgssenter. Gjøre klar mat, servere og muligens hjelpe til å mate noen av brukerne,  rydde og vaske rom, re opp senger, vaske klær og brette osv. Sånn at dem som jobber der kan få tid til det de skal med brukerne. Det tiltaket syns jeg er så bra. At sykepleierne skal få mer tid til jobben sin. Så det fikk meg veldig interessert. Kan jeg bidra til det blir det mye bedre for de eldre, så gjør det meg så glad. 

Men dette er ett stykke fra hjemmet mitt. Og helt nytt for meg. Dette er en jobb som kan føre til fast stilling. Så her er det om å gjøre å gjør en bra jobb. Er snart ferdig i tiltaket jeg er i. Og det blir vanskelig. Men jeg må videre. Jeg skal opp og frem, uansett søren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg