Nattblogger?

Har plutselig bare begynt og blogge på natta. Så lenge jeg blogger så er vel det greit?

Jeg har vært på jobb idag, på brukt butikken. Det var godt og komme i gang igjen. Men jeg er jo så forbaska sta og vil ikke be om hjelp. Først vaska jeg kaffeen.  Og det er jo ikke det tyngste. Men det er noe med den type bevegelse når en ikke har vært i skikkelig aktivitet på fler uker. Det gikk greit da. Men kjente det godt. Ville bare ikke gi beskjed. Om en så enkel ting som å vaske ett gulv, sette stolene ned på gulvet og vaske bordene, og vaske toalett etterpå. Det hadde bare vært pinlig. Så jeg stod i det. Jeg ga beskjed at jeg ikke klarte hele butikken da. Og det var forståelig. Så på en brukt butikk kommer jo varer støtt. Tunge esker og litt sånt dill. Jeg ville ikke be om hjelp for  de var opptatt med sitt. Så fikk svi litt for den. Men whatever.  Er ikke vant til å måtte ta vare på meg selv sånn. Kroppslige smerter er liksom greit å håndtere. Jeg måtte kaste inn håndkle tidligere enn planlagt pga smerter og gikk hjem ett par timer før. Det gjorde godt å starte igjen, men det føltes dritt å ikke fullføre arbeidsdagen. Føler jeg svikter. Men hadde bare ikke sjans. 

Når jeg kom hjem var det lufting av happy min. Og avslapping på sofaen. Så wrappa jeg Maria. Jeg fikk til og med lov og sende direkte mens jeg tok på henne wrap og forklarte hva hu gjorde. Kjempegøy. Jeg elsker at vennene mine støtter meg sånn i den jobben. Og de ser at produktene funker. Det er så Morro. Jeg kan slappe av mens jeg sitter på direkte sending og masse om alt mellom himmel og jord.. nå ser jeg ett forvandling program. Ei som nekter å sette datoen på bryllupet sitt før hun har gått ned i vekt. Og en som alltid har vært Stor, men har gått ned mangfoldige kilo og nå klarer han ikke bygge muskler fordi han spiser for lite kalorier osv. Det er liksom to vidt forskjellige problem. Og det er litt det jeg prøver å forklare med produktene vi har også. Her har vi noe for alle.  Shape it up, define your body – med Marian på Facebook. 

ITWORKS!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg