Natt…

Det er liksom natt… Her sitter jeg. I mørket… Og funderer. Sitter og funderer på om enkelte faktisk unner meg kraftig angst. Eller at dem bare ikke er helt inneforstått med åssen det funker. 

En skal møte mange rare ting her i livet.  Som det garantert blir brukt mange timer å fundere på… Men… nei jeg veit ikke lenger… heh… Det virker kanskje absurd for noen det å gå igjennom psykiske lidelser. At det er så vondt kan en ikke forstå med mindre en har vært i det. 

Og det er ekstremt individuelt åssen ting kjennes på kroppen. 

For meg er det helt for jævlig. Mens for  Ola Normann kan det være som ett lite vindpust som bare blåser deg forsiktig i håret. Og kanskje per trollskoghaug må drite.. sånn akutt… 

Kanskje noen bare svetter litt.. Mens trude hoppestokk kanskje tror hennes siste time har kommet..

Ikke vurder kraften over en psykisk sykdom.. Ikke be dem skjerpe seg, ikke si det ikke er farlig. 

Vis heller at du er der. Snakk rolig. Vær ydmyk. 

Bare sånn. Lite tips til omverden. Vi er alle forskjellige. Og vi har alle ulike måter og takle ting på.. Det som funker på meg, funker ikke nødvendigvis på deg..

Min historie er ikke unik. Men hver eneste PERSON er unik… Måten vi møter de forskjellige tingene i livet på er hverken rett eller galt.  

 

Tenker at mange forstår sikkert hva jeg mener, mens andre tenker “hva i svarte heite helvete snakker det det mennesket der om?” 

Ja det tenker jeg og nå. Men tror fler har godt av å PRØVE å forstå.. 

Kanskje en behandler leser bloggen min og tenker  “Hmmm kanskje jeg kan gjøre noe annerledes for å hjelpe tabitha kaninsko ut av dette helvete  hu går igjennom”

Jeg syns det var enormt morsomme navn jeg kom med. Så dere må le. Faktisk… 😛 

Dere som kjenner meg forstår at jeg bare er sånn, mens andre tenker sikkert at det er spesielt at jeg må påpeke folk må le.. :p 

Kan jo være noen glemte å le.. Det er viktig og le..

Jaja. Neinei. Har ikke klikket. Jeg bare liker galgenhumor og tar meg selv ekstremt lite høytidelig

Takk for at DU leste ett nokså rotete innlegg. . Nå er innleggene mine nesten like rotete som jeg har det hjemme atm 😛 

På tide med søvn. :p 

Natta PeepZ

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg