My fantastic four

Nå nærmer det seg jul igjen. Nok en jul uten dere. Nok en vanskelig høytid. Det er vanskelig og tungt å ikke være med dere. Men uansett hvor jeg er i verden og hva dere gjør., så elsker jeg dere høyere enn noe annet.  
Jeg håper dere vet at valget jeg tok var av rein kjærlighet og at det ikke går en dag der jeg ikke tenker på dere.  
Jeg savner dere så enormt mye, og skulle ønske jeg kunne gi dere alle en god klem.  
Jeg håper dere vet det! Jeg håper dere forstår en dag hvor høyt jeg elsker dere!  
Dere er mine håp! Dere er dem som fortsatt får meg til å kjempe!  
Jeg håper dere har det fint. Jeg håper dere får en fin førjulstid og en kjempekoselig jul. Med masse Gode minner.  
Det er det dere fortjener.  
Jeg vet at dere har det trygt der dere er nå, jeg vet at dere får det dere trenger og dermed kan jeg slappe mer av.  

Snart 3 år har gått og det er på ingen måte godt.. Det gjør vondt i hvert bein i kroppen.  
Dere er verdens flotteste unger! Aldri la noen fortelle dere noe annet. Pass på hverandre. Alltid. Uansett hvor dere bor, er dere søsken.  

På kveldene sitter jeg ofte å tenker på smilene deres. Latteren. Tull og tøys som ble sagt og gjort.  
Det er både vondt og godt.  
Jeg er glad jeg kan se tilbake på sånne ting. Det er så mye som aldri skulle skjedd og jeg skulle gjort mye for å spole tilbake og gjort alt annerledes.  
Dessverre går ikke det.  
Jeg vet dere blir ivaretatt.  
Jeg vet de bryr seg om dere.  
Jeg vet de ser dere og det dere behøver.  
Ja det gjør vondt, men det er godt å vite at dere er trygge.  
Min firkløver. Mitt alt.  
Mamma elsker dere 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg