Litt sånn bah..

Blir så oppgitt over alle som blir smittet og alle som ikke tar forhåndsregler. 

Smittetallet øker drastisk igjen. 

Jeg er livredd for å bli sjuk, heldigvis er jeg ganske nøye på meg selv, hva jeg gjør, hvor jeg skal osv. Spriter og vasker meg der det er mulig. Og blir helt fortvila av og se hvor mange som driter i det. 

Jeg var i Bergen i helga og å se så mange folk gå tett i tett, sitte på restauranter tett i tett, var skremmende. Lurer på om det bidro til det panikk anfallet jeg fikk. Folk gikk på meg og ga faen i alt… 

Nå ser det ut som det full blomstring igjen. Bra jobba! Er helt utrolig. Det klages over karantene og hvor vanskelig dette er. Allikevel er det så mange som gir blanke, og smitten spres nok en gang som ild i tørt gress…

Ta dere sammen dere som driter i det. 

Dere som ikke driter i det, keep up the good work <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg