lei

Sliten og lei.. 

Orker ikke gjøre noe noe.. Ligger bare og ser på tv.. snart sett ferdig de episodene jeg kan på ex on the beach.. Har mer eller mindre gidd opp.. 

Dem på Dps unner meg ikke hjelp.. 

Det ble sendt henvisning på lørdag om Øyeblikkelig hjelp.. De sku ringe meg idag.. Det skjedde aldri.. Jeg ble oppringt av en psykolog pga en tlf på torsdag. men noe øyeblikkelig hjelp ble det ikke… Det er egentlig helt sykt.. Ingen ser meg, de ser ikke hvor jævli jeg sliter, og i og med at jeg kan sette ord på det, så er det vel sikkert oppmerksomhetssøking.. Altså.. det er noe JEG føler, og er redd for.. Vennene mine ser jo at jeg sliter, og jeg tror ikke jeg smører på når jeg snakker om det.. Heller tvert i mot 😛 

Nå er jeg en person som ER åpen og ærlig av natur, jeg syns det er viktig og ikke legge lokk på psykisk lidelse, jeg vil være en som bidrar til å få vekk tabu.. Men det er vanskelig, spesielt når jeg ikke blir hørt.. 

Nå vurderer jeg å bare gi blanke faen, også skal jeg bare ta på maska og bite tenna sammen og leve det jeg klarer.. Jeg kommer meg nok ikke vekk herfra, og jeg vil ikke ha noe mer spørsmål rundt det.. 

Det er litt morsomt, for jeg spiser jo ikke og har hatt anoreksia (en gang spiseforstyrrelse, alltid spiseforstyrrelse) Og når jeg sier at jeg ikke spiser, så er ikke det en bekymring.. De ser ikke vekttap, men det e jo takket være medisinene…. cm forsvinner og de rundt meg ser det, men leger og psykologer er ikke bekymra.. Så det er jo bra da … 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg