Jobb innlegg

Jeg kommer til å bruke bloggen til jobbing også siden jeg skriver bedre her enn jeg gjør noen annen plass akkurat nå for tida.. Men kan skrive i overskriften når det er jobbinnlegg! Meeen jeg tenker hvorfor ikke 🙂

Jeg forstår at folk er skeptiske. Det var jeg også… Jeg er bare så glad for at jeg lot tvilen komme meg til gode og bestemte meg for å teste detta “greiene”.. 

Jeg får støtt og stadig beskjed at det er en scam.. Det er pyramide osv. Jeg forklarer fint at da må dere sjekke opp i hva “scam” og pyramidespill faktisk er. Og husk at det hadde aldri vært så lenge i Norge som det har, og det vokser seg stadig større. Jeg syns dette er kjempe spennende og holde på med. Og vi lærer så utrolig mye… ikke bare om jobben eller produktene, men også oss selv. 

Jeg har vokst enormt på dette året.. Og jeg har kommet utrolig langt, brutt utrolig mange komfortzoner jeg aldri hadde trodd jeg skulle bryte, og det har gjort meg tryggere på meg selv… 

Vennene mine støtter meg, for de ser at produktene funker, de er også kunder på produktene mine… Ikke alle vennene mine, men de som er skeptiske, nysgjerrige, trengte endring.. De som bestemte seg for å la tvilen komme dem til gode.. Noe jeg syns er kjempegøy. 😀

Jeg har pr dags dato kun en som ikke var fornøyd med produktene, men som med alt annet her, funker ikke alt på alle. Alle er vi forskjellige og takk og lov for det. Selvfølgelig veldig dumt at det ikke virka på h*n.. Det er noe jeg kjenner veldig på, jeg vil jo hjelpe alle…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg