Jeg bare digger….

Jeg bare digger livet mitt for tida. Har fått en helt ny motivasjon til alt. 

Jeg var ferdig i jobben min på onsdag forrige uke. 

Det var helt forferdelig. Men jeg vet jeg takler det. Jeg vet Jeg er sterkere nå enn før. Jeg vet jeg har fått verktøyet jeg trenger. Jeg er ikke helt i havn. Men jeg er på vei. 

Jeg er en veldig hjemmekjær person. Så sant jeg føler meg trygg. Der jeg ikke er alene. Men så reiste jeg faktisk til Stavanger i helga. På event med min andre jobb. Som jeg nå fokuserer fult ut på. Jeg digger det. 

Jeg et sliten som fy. Det kosta veldig mye å reise på det eventet. Men fy søren det var verdt det. Jeg hadde ett lite sammenbrudd på lørdagskveld. Litt ptsd opplegg. Jeg tok det med ett smil til slutt. Meeen så ble jeg innelåst i ett fitnessrom…Da tok panikken meg kraftig. Skriking og hyling. Hamring på vinduet. Ingen hørte meg. Det var helt grusomt. Men redningen kom. Jeg hadde bestevenninna mi på tlf. Jeg la på og ringte en av de jeg delte rom med. Kom meg ut levende. Og kan jeg overleve ett sånt anfall. Kan jeg sikkert overleve fler. Jeg føler meg mer og mer klar. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg