Ingen flashbacks!

Vet dere. Jeg har fått ny seng i hus. Og etter den og Milo kom så har jeg ikke hatt en eneste natt med flashbacks!

Ingen! Ingen antydning! Ingen vonde drømmer, og etter 2 1/2 år med konstant flashbacks og intense mareritt på nettene, er det helt sykt og drømme noe annet. Stor frykt for at dette skal skje meg igjen. 

Har hatt det før også. Men ikke i den grad som de to siste årene

Det er helt merkelig. Jeg våkner med en godfølelse i kroppen  jeg sover ikke igjennom hele natta enda. Men sover bedre tror jeg. Føles sånn. Sover mer og. Dette er en veldig stor overgang, og vil helst ikke håpe for mye at det vedvarer, men dette er som om jeg har starta på nytt. 

Helt på nytt. Underbevisstheten også!

Vet ikke helt åssen jeg skal forklare alt, for at det skal bli forstått av folk som ikke har hatt det før, men kan si at det er en enorm god følelse. Og jeg er faktisk sliten på en god måte for tida. Det føles ufattelig godt <3 

 

Føler meg priviligert 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg