Ikke destruktiv

Jeg er ikke destruktiv, men er redd for å bli det.. Jeg ser alt det fine dere skriver, jeg klarer bare ikke skrive noe. Jeg setter uendelig stor pris på alt det fine dere sier. Jeg bare klarer ikke svare dere, og jeg er sånn at jeg må svare alle, ikke bare en felles melding. det blir så lite personlig.. 

Når det er sagt så er dagen idag helt grei.. Flat og trist, men ingen større uro, enda… Er bare ekstremt sliten, ekstremt lei og bah.. 

Lei av å stange hue i veggen.. 

Har lest igjennom gamle journaler for å få diagnosene mine, som dem også prøver å dysse ned på. Og siden jeg aldri har blitt “friskmeldt” så har jeg jo diagnosene enda, det er bare ikke så viktig og nevne det i Epikrise osv, kan være fare for at jeg får hjelp da vettu.. Helt latterlig opplegg. 

Mange andre kan bare se på legen, så får de plass, jeg har kjempa med å bli hørt siden desember… Det har vært en sinnsykt lang kamp… Og jeg vet ikke helt om den er verdt det. Siden kampen blir verre og verre, og jeg føler meg egentlig ganske alene her så er det ikke så lett å dra dette lasset. Jeg veit jeg har venninnene mine, jeg veit jeg har den mammaen jeg aldri fikk og alt sånn, men jeg orker ikke alltid sitte og sutre og klage over hvor vanskelig ting er.. Orker ikke være en byrde, ei som folk skygger unna. Jeg vil bli husket som hu som elsker livet, hu som alltid smilte og ga motivasjon til andre i en vanskelig situasjon. Da kan ikke jeg sitter her og klage over traumer, depresjon, angst, u name it.. 

Jeg strever med å finne maska mi idag. Men egentlig vil jeg ikke, den er så slitsom og ha på.. Så orker ikke snakke for mye i tlf kjenner jeg. For da må den på. Det er heftig detta livet, og er søren ikke for pyser, men herliga london hvor mye en skal tåle.. 

Og helsevesenet som skal hjelpe oss videre, nei de bare ler og sender deg ut døra, hva er vitsen da liksom… 

Hvorfor skal man gang på gang gidde å reise seg når noen kan si du ikke trenger hjelp, og du endelig har turt å spør om hjelp.. 

Nå har jeg satt på ex on the beach bare for å distansere meg, og fordi jeg liker sånne programmer.. 

 

Håper alle lager dagen sin perfekt, for det er det dere fortjener <3 Vit at jeg setter pris på all støtte og gode ord <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg