Hvorfor våken nå?

Jeg har vært våken i litt over en halv time, Tiana var tydeligvis sulten, igjen. Og holdt på å rive ned fôrsekken i gulvet. 

Er så glad jeg våkna av det. Hah. Så nå har hu spist seg god og mett og ligger utforbi kassen med babyene .  Hu er veldig flink med de fire små. Men må ha en pause av og til… Hehe. Går aldri langt vekk fra dem.. herlig og se at lille divaen min ble så god mamma. Er ikke alltid like lett faktisk. 🙂 

Øynene mine ruller, ikke lyst og sove. For da forsover jeg meg sikkert.. 😛 

  1. Nå begynner jeg å skrive helt ut av sammenheng igjen.. så avslutter jeg  😀
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg