Helluuu

Tenkte bare å stikke innom og si god morgen. Selv skal jeg prøve å sove litt til. Har hostet i hele natt. Så trenger å slappe av litt mer. 😛 

 

Som sikkert mange har fått med seg så fikk jeg Florida tur av en haug med fantastiske mennesker. Jeg får ikke takka dem nok og jeg forstår fortsatt ikke hva jeg har gjort for og fortjene det. 

Men å få en sånn opplevelse har gidd meg så mye. På så utrolig mange plan. Og jeg føler meg rusta på mange områder jeg ikke følte før. Det høres kanskje rart ut. Men sånn er det altså da..

Å gå rundt nede i Florida var akkurat som en amerikansk film. (Jeg elsker amerikanske filmer)

Det var så fantastisk å se alt! Høye bygninger, palmer, hvite sandstrender, helt fantastisk solnedgang. 

Amerikanere er utrolig hyggelige. 

Tenk at jeg skulle få en av mine største drømmer i oppfyllelse. Jeg har drømt om å reise til Florida siden jeg var veldig liten. 

Jeg skal ned igjen til neste år.. Det er jeg fast bestemt på  😀 takk for en fantastisk tur, jenter! Takk for alle gode minner alle sammen. Og takk til absolutt alle som gjorde dette mulig 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg