Hellå

Sååååå… Nå er det veldig lenge siden jeg skreiv noe her… Har vært litt opp og ned. Nå går det veldig bra. Sommeren har begynt, eller nå føles det ikke sånn. Det er iiiiiiiiiskaldt. 

Allikevel så er jeg kjempeglad og fornøyd for tida. Været er en bagatell. Jeg er vel kanskje ikke den mest negative personen, men nå er jeg ekstra positiv 🙂 Jeg har funnet mannen i livet mitt også. 

Han har store ører, store øyne, fire bein, hale, en enorm personlighet og har tatt hjertet mitt med storm <3 

Han heter Milo, var og hentet han forrige søndag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg