Hellå in tha natt

Nå har meg og Milo lagt oss. 

Han knurra på turbo for han ville inn på soverommet. Han liker ikke at døra står på gløtt. Så nå måtte jeg faktisk ta den inntil 😛

Jeg har hatt noen kjekke dager med noen herlige mennesker.. Vi har ledd, spist sammen, strikka og bare kost oss.. 

Nå kan jeg bare snakke for meg. Men. Jeg har ihvertfall kost meg 😀

Jeg elsker når mitt hjem blir en slags møteplass. 😀 det er så koselig. 

Til helga skal jeg til Bergen til ei venninne. Det blir gøy. Blir henta her av to frøkner. Så da tar jeg med Milo og stikker på besøk.  Gleder meg 😀 

 

Godt med gøye ting når systemet svikter. 🙂 

Jeg ble trukket 50% i skatt  med diverse trekk på konto satt jeg igjen med 1400.. Ringte skattekontoret, men de kunne ikke gi meg pengene tilbake før til neste år.. Great.. så nå har jeg knapt 200 kr til neste mandag..

Har fått beskjed fra nav her at når jeg stoppa forvaltning kunne jeg ikke søke om hjelp om noe sku skje..

Tull… har levert søknad. Så gjenstår å se.. Er annet og de har tulla til for meg. Som er ganske alvorlig. Så det er jo ikke noe nytt :/ 

 

Mennen.. Jeg smiler jeg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg