hellå i natta

Natta har inntatt hos de fleste nå, og det er jo ganske normalt 01:15 på natta.. Men her sitter jeg da.. Har som nevnt tidligere idag en sånn “høyt oppe dag”.. Da er det fullstendig kaos i alt av tanker og det jeg egentlig vil si er som ett rable ark.. Så det kommer liksom ikke så mye vetig ut av kjeften min.. Jeg snakker og snakker og det er så mye og går så fort at jeg husker knapt selv hva jeg har sagt! 😛 

Stort sett sitter jeg bare og rister og prater og ler. Jeg har urolige bein 😛 Men ikke i den forstand som i urolige bein.. Det får jeg bare av og til.. 

Jeg har alltid rista på beina, siden jeg var liten, og det henger jo sammen med angst og uro… Så jeg sitter som en duracell kanin og vibrerer 😛 Neida dere trenger faktisk ikke tenke koffert, for sånt driver jeg ikke med!

Jeg har en veldig koffert tanke gang selv, så jeg veit hva dere tenker.. Skitne mennesker.. 

Dette er også typisk tegn på “høyt-oppe tilstand” 😛

Dagen har vært ræva mtp noe, men det vil jeg ikke snakke om så det gjør jeg heller ikke 😀 

Har faktisk kommet meg på butikken idag, vært med M og mammaen hennes, det er greit å ha to stk man er trygg på når man skal på butikken 😀 Det gikk greit, men var passe utslitt etterpå.. 

Har egentlig bare sotte og scrolla og lest nyheter osv, husker egentlig ikke stort.. Men det er nå så.. 

Har også begynt på ett langt skriv, som jeg kanskje sender til noe mediagreier.. 

Kanskje jeg skal og sende det til fylkesmann.. 

Det begynner å bli veldig langt, og jeg prøver å korte det ned.. 😛 kanskje det etterhvert blir lagt ut her.. Jeg vet ikke.. Vi får se. 😛 

Det er ihvertfall min historie innen psykiatrien siste årene egentlig.. 

Nå får vi se klokka 14 i morra når dem ringer 😛 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg