heisann

Da er det faktisk veldig lenge siden jeg har skrevet på bloggen min.. 

Det har rett og slett ikke vært prioritert. Jeg har hatt endel annet og tenke på og er egentlig lei mange av tingene som skjer rundt hue på meg. Det har vært endel pes siste ukene. Men jeg gir meg ikke av den grunn, jeg har fått en enda større fighter vilje, og jeg er ikke en person som gir opp.. Ekte venner holder meg oppe. De står støtt. Og jeg er så evig takknemlig. 

 

Jeg har blitt kjent med enda fler folk og livet mitt er rett og slett fantastisk. Ville ikke bytta det ut med noe. 

Alle mine kamper har gjort meg til personen jeg er idag, og jeg er ikke villig til å gi opp den jeg kan bli, jeg er ikke villig til å gi opp på alle drømmene jeg har turt å begynne og drømme om.. 

Jeg nekter. Alle mine oppturer og nedturer har spilt en stor rolle for meg. Det kommer de alltid til og gjøre. Jeg er bare ett menneske, men jeg er ett menneske som nekter å legge meg ned å gi opp.. 

Diagnosene mine er diagnoser, so what, skal jeg leve som om jeg har diagnoser blir livet veldig trangt og kjedelig. Og sånn har jeg levd lenge.. Jeg er ferdig med det.. Sånn nesten ihvertfall, jeg har jo noe jeg ikke helt får til enda, men det kommer. Det skal jeg klare. Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid…

 

For å hoppe helt over på noe annet, men så allikevel viser hvor støtt jeg står er at jeg har nå ikke sett ungene på over 3 år.. Jeg savner dem hver eneste dag, men jeg mister ikke håpet om at sannheten kommer for en dag. 

For over en uke siden var jeg på Biobsi. jeg ble jo operert i Mai i fjor. og var på kontroll i desember. Der er det funnet nye celleforandringer. Sist hadde jeg ikke konisering, men amputering. Jeg måtte da inn igjen til biobsi, men har ikke fått svar enda. Så da er det bare å vente i spenning da. 

Utenom det er det litt mer drama og litt mer tull, ellers alt tipp topp. Å bli kalt falsk for så bli blokkert er for meg helt på tryne. Da syns jeg at denne falskheten skal forklares. Men men jeg kan ikke kreve sånt. 

Det har vært mange som har prøvd å stikke kjepper i hjula mine siste ukene, men fortsatt ingen som har klart å stikke sterke nok kjepper inn der. 

Jeg har verdens beste støtte rundt meg, og har fått en fantastisk fyr på kroken, hva mer kan jeg be om? 

 

GRATULERER MED KVINNEDAGEN ALLE FANTASTISKE DAMER!!!

 

Peace out peepz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg