Heilo i natten

Har sånn derre mini Hawaii party sak. 

Prøvde å drikke en breezer. Men holdt med noen slurker.. Haha. 

Kjempekos og være med jentene. 

Nå føler jeg for å være stille å ikke snakke. 😛 

Vet ikke hvorfor. Men må vel ikke tyte hele tiden ?

Så da lager jeg heller ett dritdårlig innlegg her. Noe jeg pleier å gjøre når jeg er alene. Haha. Så dette blir nok ikke no bra… håper på god søvn og flott dag i morra. 

Er så rart. Jeg skal snart til Stavanger. Helt til Stavanger… Det er så vilt. Jeg som knapt kommer meg til Odda og til Stord med M.. skal helt til Stavanger uten M… 

Det blir helt sykt. Men satser på det blir gøy.Ei venninne skal passe Happy. Så da slepper jeg og tenke på det. 

Det blir så rart..  ny utfordring. Gleder meg egentlig ganske mye.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg