Heilo folkens

Jeg innser at jeg blogger ekstreeeeemt lite for tiden. Det har bare ikke vært en prioritet. Formålet med denne bloggen var jo og skrive om ting jeg har opplevd og veien videre. 

Jeg bare glemmer litt å fortelle om veien videre ;P 

Det har vært ei hektisk tid. Pluss dette corona greiene. 

Det er skummelt. Grusomt. Også syns jeg det er horribelt og se at det er så mange likegyldige mennesker der ute. 

Som kun tenker på seg selv. Og ikke alle som kan bli ramma. Det er grusomt!…

Så har det nok en gang vært en kamp med helsevesenet. 

Jeg gir meg ikke! Jeg driver å skriver en nøye klage som jeg skal sende inn og jeg vurderer å publisere den her!

Det er under vurdering.. Fordi folk skal få se hvilken kamp enkelte må igjennom med helenorge og psykisk helse. For å få dagens lys på ihvertfall min historie. Min er IKKE unik. På ingen måte. Men jeg har rygg til å bære det. Jeg gir bare ikke opp. Det er aldri ett alternativ for meg. Og det har jeg lært av alt jeg har vært igjennom. 

Jeg har en advokat som alltid ber meg stålsette meg. 

Og da ber jeg dere, STÅLSETT deg! Akkurat du som leser dette. 

En gang må du garantert stålsette deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg