Hei igjen

La nettopp ut ett innlegg. Men fikk lyst å skrive ett til!

Jeg får beskjed fra veldig mange at jeg stråler om dagen. Ja det er godt mulig.

Jeg har fått kjenne på ting jeg ikke har gjort før. På en god måte. Jeg har møtt nye og spennende mennesker. Og jeg har fått kjenne på en ro jeg ikke trodde fantes. Som jeg såklart håper jeg kan få kjenne på igjen. 

Hvorfor holder jeg for meg selv og med mine nærmeste at the moment. Men håper det vedvarer. Jeg gleder meg til fortsettelsen og håper på det beste. 

Det er så mye gøy som skjer og det er så deilig. 

Jeg har til og med fått mer motivasjon til å bli mer fysisk aktiv. Hva skjedde liksom? 

Jeg velger rett og slett å ikke si for mye om alt nå. Men jeg kan beskrive hvordan ting er uansett. 

Jeg digger de små twist and turns jeg har vært med på. Og de er med på å forme hverdagen min til noe bedre. 

Jeg gleder meg til neste epoke og jeg ser frem til en lysere fremtid. Hva som skjer vet ingen akkurat nå. Men jeg velger å tenke positivt. Og jeg er ekspert på overtenking. 

Prøver å la være denne gang 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg