Gratulerer med dagen!

Håper alle har hatt en fin feiring. Jeg feira med venner og familien til venner. 

For første gang på 4 år var jeg ikke innlagt på denne datoen. 3 siste 17. Mai’ene har jeg vært innlagt. Var koselig og være med idag. 

Se folk i bunad og pyntet over alt. Bsrnelatter. Masse glede. 

 

Det får meg alltid til å tenke på mine 4 små som sitter på forskjellige plasser. To er sammen. Jeg vet ikke åssen noen av dem har feiret idag. Men de har nok fått is å kost seg masse de også. 

Fy jeg savner dem. Det å kunne se gleden dems på en dag som dette (selvfølgelig alle andre dager og) hadde vært helt enormt. 

Å se så mange glade barn springe rundt idag fikk meg til å tenke på mine. Hvor mye jeg faktisk savner dem. 

Det er vannskelig. Men jeg lar det ikke knekke meg. 

Tror jeg er sterkere psykisk enn jeg tror selv. For jeg reiser meg jo gang på gang.. 

Men nå er jeg sliten. Hehe. Mye siste uka. Mange tanker rundt dagen idag. Og mer og tenke på på mandag. 

Helt merkelig. Men jeg er positiv. Jeg har alltid visst jeg har mange flotte mennesker rundt meg. Men at det var så mange visste jeg ikke. Det er helt fantastisk. 

Jeg føler meg så rik.  

Jeg kjenner jeg slapper godt av nå. Sitter i sofaen med joggebukse og god Adidas genser. Skal snart være med å kjøre naboen på jobb 🙂 

 

Håper alle har hatt en fiiiiin dag ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg