Grått ute

Nå sitter jeg og snakker i tlf med to venninner.. Det er faktisk veldig sosialt og koselig. 

Er så takknemlig for å ha disse folka i livet mitt. Når sosial livet mitt ikke er så veldig sosialt utenfor disse fire veggene, så er det veldig greit å være sosial på tlf og se noen tryner iløpet av dagen 😀

(Det plager meg fortsatt at jeg ikke kan bruke emojis her)

 

Jeg har aldri snakket så mye i tlf som jeg har gjort nå seinere tiden. Elsker videosamtaler..

Har så mange fantastiske folk i livet mitt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal snu meg.. Det føles så godt..

Jeg skal nok en gang sende inn seperasjonspapirene.. Håper det går i orden denne gangen.. 

Jeg sitter og tenker mye på flytting for tida. Fresh start.. Hadde det vært noe kanskje.. 

Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å flytta fra problemene uansett… Det en en vesentlig ting som holder meg igjen her. Og den vesentlige tingen min er veldig viktig for meg.. 

MEN funker det mellom meg og han, så flytter jeg. 

Det føles så riktig med han. Han er så god..

Det er så uvant, men for en gangsskyld så merker jeg at det er greit, jeg godtar det, det føles riktig.. Det er så rart… 

 

Når det kommer til livet generelt så jobber jeg fortsatt med den jobben jeg trives best med. Har snart 1 års dag i firmaet ;D

Det er så gøøøy.. Jeg elsker det.. 

Også har jeg blitt kjent med så mange mennesker i jobben, ikke bare fra Norge.. Men andre land i verden også.

Det er så fantastisk. 😀

**Jeg oppretta en ny livestreamgruppe på facebook.. Happy Corner (livestream) Det skal vi ha det gøy og sende live, det er faktisk veldig koselig og sende live. Mange artige mennesker, og det er faktisk der jeg har blitt kjent med noen av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner 😀

 

Så det var en liten oppdatering til i livet mitt :p 

 

Pease out peepz 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg