God natt i heimen

Då e første skoledag unnagjort for mange små, må si det var ekstra tøft å Scrolle på fb idag. Men samtidig så utrolig koselig og se alle disse stolte forventningsfulle barna <3 og stolte foreldre som skriver noen flotte tekster til barna sine <3 Jeg gleder meg på vegne av alle barn og unges vegner, samtidig som jeg kjenner på stoltheten mange foreldre kjente på idag. 

Dagen idag har vært ganske koselig. Har grilla med en gjeng venninner og bare slappa av og kost oss. Latteren har hengt løst. Og det gjorde veldig godt. Er så deilig og kunne slappe av, nyte livet og bare være. Jeg trenger det så inderlig. Og det er så fantastisk. Jeg er heldig. Det vet jeg. 

Jeg har mange flotte mennesker i livet mitt. Noe som hjelper på dager som denne, og ellers på helt “vanlige” dager også. 

Det har vært utrolig varmt nå de siste dagene. Og jeg er sliten på en god måte. Det føles veldig bra. Er liksom så fornøyd. Klarer og legge tanker om vanskelige ting til sides og faktisk ikke la vanskelige ting ødelegge. 

Ganske sprøtt at jeg klarer det igrunn. Eller. Jeg er jo ikke no unikum som er den eneste som klarer sånt. Men jeg er muligens heldig.. jeg veit jeg har jobba hardt for å klare det. Og idag var det godt. Veldig godt faktisk. 

Hunder har lekt, vi har grilla og kost oss. Og ett lite mygglysfix prosjekt da. Det endte opp i sprukket glass fordi jeg helte vann på :p masse latter og nok ett minne vi kan le av om noen år. 😀  nå ligger jeg på sofaen igjen. Siden jeg ikke orka og legge på senga i kveld heller. Og når det er så varmt sover jeg bedre på stua. :p 

Håper alle har hatt en fantastisk dag, at alle som begynte på skolen for første gang eller, ny klasse, ny skole, har hatt en super dag. Med goooode minner og masse latter. 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg