God natt fra Bergen

Da er senga inntatt. 

Jeg har vært på min første tur vekk fra kommunen siden Florida. Og med folk jeg kun har snakka med på livesendinger på Facebook. 

Hu jeg var hos har jeg møtt to ganger før, henting av valp begge gangene 😀 

Så fredagen ble jeg henta av to fine frøkner som allerede hadde kjørt timesvis. Det at dem brukte enda lenger tid bare for meg er helt ufattelig. Bilturen gikk helt fint og det har alt det andre også gjort. 

Litt rart og aldri ha møtt folkene før og bare hive seg med til Bergen. Men samtidig føltes det som om jeg hadde møtt dem før. 😛 

Var egentlig ganske seint fremme i går så her jeg var ble det avslapping, prat og latter. Så var det opp idag tidlig, etter endel babling fant vi ut at vi fortsatt var trøtte og gikk å la oss igjen. Jeg sovna etter veldig kort tid. 

Jeg var egentlig knapt våken natt til idag, og… Det viser bare hvor trygg jeg er på hu jeg er hos. Og det føles godt 😀 

Så stod vi opp og gjorde oss klar å ble henta. Møtte resten av gjengen inne i byen siden det ikke var plass i bilen til alle. Jeg spurte om hu kunne kjøre og vi sitte på pga psyken min. Så det var veldig godt at vi ble henta. 

Var innom en butikk så finne parkering på neste plass, spiste på burger king og gikk nedover mot bryggen. 

Nede på bryggen ble psyken min dårlig og jeg måtte be om å snu. Jeg klarte ikke mer.. Hu jeg er hos  fikk med bilnøklene og vi gikk mot bilen. Jeg grinende og hu snakkende. Veldig glad hu er bergenser siden de veit åssen snakketøyet funker i enhver situasjon 😛 

Jeg ble såpass dårlig at det var rett før jeg begynte og springe. Stakkars dame som har vondt i bein og alt. Jeg kobler ikke helt sånt når jeg får disse anfallene mine.. Vi satt oss på en benk i nærheten av bilen mens vi venta på de andre..

Panikken var langt fra den verste jeg har opplevd. Så noe bedring er det jo. MEN allikevel kommer samvittigheten.. 

Jeg følte, og føler fortsatt at jeg ødela veldig mye idag.. Det beklager jeg på det sterkeste, og jeg klarte å holde det tilbake i langt over en time. Så jeg gjorde virkelig alt i min makt for å ikke freake ut. 

Men ellers da, så har jeg kosa meg veldig. Og det setter jeg uendelig stor pris på <3

Har farga håret idag, btw 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg