God kveld

Tenkte jeg skulle oppdatere litt igjen. 

Fordi jeg føler det er greit å oppdatere litt idag. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ som jeg har kjent på tidligere. Som og har vært grunnen til at jeg ikke har blogget så mye de siste mnd. 

Jeg vil bare ha det bra og ikke føle press fra dem som leser. 🙂 ikke at noen har pressa meg til det. Men ja… feil formulering. Jeg vil ikke føle at dette er noe jeg må gjøre som jeg forklarte i sist innlegg. 

Men nok om det! 🙂 

Som nevnt før så har jeg det veldig bra nå. Jeg har jobb jeg trives med (retro og gården) jeg har it works også. Jeg elsker det. Er det noen som ønsker å bli kunde eller distributør. Ikke nøl med å kontakte meg 😀 

Jeg har fantastiske venner rundt meg. En spretten merkverdig hund, to skjønne katter, også har det komt en kjekk kar inn i livet mitt. 🙂 Jeg har det supert på så mange områder. Og nyansen fra i fjor på denne tiden og til nå er så enormt stor. Det er helt sykt å tenke på hvor jeg har kommet og hva som har skjedd. Og jeg storkoser meg. 

Selvfølgelig kjenner jeg på ting enda. Jeg er ikke angst fri.. Men det går bedre på mange områder der. Opp og ned selvfølgelig. Men jeg gir meg ikke. Nå koser jeg meg om dagen. Og velger og leve deretter. 

Jeg har mine ting jeg og. Men nåååå gidder jeg faktisk ikke legge det frem her. Jeg snakker med de rundt meg og det får være det idag 😀 

Nå ser jeg the act med naboen. 

Snakkas PeepZ

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg