Før itworks

Før itworks

Jeg var veldig usikker

Angsten min var mye verre

Jeg følte meg veldig liten

Fant ikke min “Purpose in life”

Følte meg mindre verdt

Turte ikke ta plass

Redd for å være til bry

Redd for å stå for meninger og ting jeg trodde pp

Var redd folk

Redd folkemengder

Depresjonen kom støtt

Dette er NOE av det jeg sleit med før itworks. 
Og alt har ikke blitt borte. Jeg har jobba iherdig for å komme dit jeg er idag 
Men uten itworks, teamet mitt, kollegaene mine, hele itworksfamilien og vennene mine hadde jeg aldri vært der jeg er nå

Jeg er evig takknemlig for alt jeg får oppleve hver eneste dag. 
For noen år siden var ikke noe av dette en selvfølge.
Og jeg er så glad jeg tok affære. Livet mitt er MITT! 
Og jeg er LITT sånn stolt over personen jeg er på vei til å bli
Mer og mer hver eneste dag.
Mitt mål er å hjelpe flest mulig.
Kanskje sånn jeg skulle ønske noen hjalp meg en gang. 

Jeg er så glad for at min upliner venta tålmodig på meg. Og endelig føler jeg at jeg mestrer noe. 

Tusen takk til alle som Heier på meg, dytta meg til Florida, støtter meg i godt og vondt, tusen takk for utallige gode samtaler, med kunder, nysgjerrige, kollegaer og venner 

#beforeitworks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg