Følselser

Jeg tror jeg har truffet verdens beste person!

Han støtter meg seriøst i alt og er der når jeg virkelig trenger det!

Å føle seg så akseptert har jeg aldri gjort før.. Det er veldig rart, skemmende og merkelig… Men samtidig veldig godt. 

Det er liksom rett før jeg begynner å grine bare av tanken.. Han er helt fantastisk. Og det er liksom ikke fantastisk jeg har opplevd sånn sett. 

Det å bli hørt uansett hvor mye idiotisk som kommer ut av kjeften min, det er litt rart. 

Uansett hvor paranoid jeg er så betrygger han meg alltid. 

Overhysteriske trynet mitt er jo helt på tur, men av en eller annen grunn er det ikke mange ordene som skal til før han har meg rolig… (med mindre han sover, da må faktisk andre trå til 😛 )

Det å høre han kalle meg jenta si er helt fantastisk, jeg forstår bare ikke at små enkle ord kan være så godt å høre. Det at han sier det så andre hører, eller skriver det offentlig. Det gjør meg varm innvendig. Samtidig veldig fnisete. Jeg blir så fjortis. Det er helt utrolig. 

Jeg føler en ro i kroppen jeg ikke visste eksisterte! 

Er det virkelig sånn det skal være? 

Er dette riktig? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg