Dritt dager. Hater å være sånn

Jeg bare sitter her. Dag ut og Dag inn. Jeg sover knapt. Får ikke i meg mat. Dropper trening og er bare totalt bah… 

Jeg vet dette er en periode. Men jeg trenger virkelig å komme over den perioden nå. 

Hadde en person tatt kontakt hadde jeg roa meg betraktelig… 

Jeg vet ikke åssen det går. Hva som har skjedd… ingenting. Er helt lost. Det var jo så gøy nå. Har på følelsen noen har kontakta vedkommende og kommet med masse bullshit. Det er ikke normalt og bare fordufte. 

Det går såååå utover humør, tanker, absolutt alt egentlig. Har ikke motivasjon til noe. Og ønsker egentlig bare ligge her. 

Endelig så jeg lyspunktet. Også bare forsvant det. Håper jeg hører noe snart. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg