Dagen idag.

Idag har jeg knapt nok reist meg fra sofaen.. Kom to venninner på døra her tidligere, 2 meters avstand og litt prat 🙂 veldig koselig.. Så blei Maria med inn her og vi lå og snakka med M og etter det gikk Maria og jeg sovna.. Sov i 2 1/2 time eller noe.. Helt utslitt.. 

Nå skulle jeg liksom på Zoom møte og ble knall irritert for at jeg ikke ble godkjent så jeg kom meg inn, meeeeeen så er det en time til det starter, såååå det kan jo på en måte ha noe med det og gjøre.. ;P

Så da får jeg heller skrive ett innlegg, så får jeg ta meg en dusj, så tenker jeg at jeg er klar for zoom.. Det er så godt at uansett hvor ræva jeg har det så har jeg full mulighet til å bli med på møter siden alle jobber hjemmefra.. Jeg digger det.. får kanskje ikke med meg alt, men vi er ett team så vi sammarbeider godt. Godt å føle seg inkludert i noe.. <3 

Idag skal det være Franske som holder zoomen.. Det er så gøy.. 😀 Håper oversettelsen blir bra, eller så forstår jeg ingenting. Men artig allikevel, at dem vil holde zoom og komme med tips til oss i Skandinavia. 😀 

Jeg er dårlig for tida, men allikevel får jeg jobba. Kanskje ikke like effektivt som vanlig, men så godt det lar seg gjøre.. Jeg er så takknemlig for støtten og gode mennesker, både i teamet og utenfor <3 

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal snakke om idag, for dagene er mye de samme.. Jeg spiser ikke, sover ikke nok på nattestid (derfor digg å sove idag), gidder knapt reise meg for å tisse, jeg ler fortere nå da. Og klarer å koble vekk negative tanker, men jeg er helt utslitt.. Totalt tappa for alt.. Så jeg prøver så godt jeg kan.. Annet kan jeg faktisk ikke gjøre.. Og det er viktig at jeg ikke tar helt av sånn at jeg ikke møter veggen…. Igjen… 

Ville vært typisk meg..

Får bare ta ting rolig og ta det derifra.. Jeg blir jo trøtt bare av å skrive detta. MEN det ordner seg 😛 

Jeg fant ett eller på en måte 2 spill som er ganske like som jeg har blitt hekta på og kjenner at litt hjernetrim er bra for meg nå. jeg rekker ikke tenke. Så det er jo godt.. 

Høres kanskje rart ut for mange, men sånn er livet mitt til tider… Nå skal det sies at det er lenge siden jeg har vært såpass dårlig som jeg er nå, men jeg er ikke akkurat kjent for å gi opp. Så satser på det går over detta og…

Peace Out

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg