Dagen før dagen

Da er fasting begynt. Klokka er ti over halv ett på natta og jeg blir henta klokka 6. Fy flate jeg gruer meg så intenst. 

Har aldri vært i narkose. Aldri hatt spinalbedøvelse. Etter som jeg forstod skulle dette diskuteres og jeg kunne velge hva jeg ville ha.. jeg er LIVREDD  ssykehus, nåler og det å miste kontroll..

Jeg har jo ikke akkurat kontroll når jeg sovner uten at jeg selv får meg til å sove. Bah. Håper egentlig jeg kommer ekstremt fort til i morgen sånn at jeg slepper å gå å vente og grue meg enda mer. Jeg vet jo at denne operasjonen er for å unngå kreft. Men det er grusomt skremmende. Det gjør vondt langt inni kroppen. Jeg vil ikke sove. Men jeg må ellers er jeg enda mer nervøs i morgen. Nå har jeg fått Marit til og gjemme sjokoladen min. Jeg spiser jo i søvne. Jeg håper jeg ikke lukter meg frem til den… Haha.

Nå ser jeg paradise hotell. Og skal prøve å sove. 

Nattaaaaa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg