blablabla….

Hva skal en si ? Sitter her igjen da, med pc’n på fanget… Ser gårdsdagens paradise.. skjedd så mye det siste døgnet at jeg har ikke ord. 

Meeen idag har jeg en høyt oppe dag, så da fokuserer jeg ikke på det negative.. Eller inni hode mitt gjør jeg det… 

Når jeg har det sånn svirrer tankene verre enn noen sinne… 

Tenkte jeg kunne legge ved en tekst jeg sendte fastlegen min, som mener jeg burde fått hjelp for lenge siden. 

Hu ble oppgitt og ringte DPS og de sa til henne at jeg hadde telefontime i morgen, det har ikke jeg fått beskjed om, så det var vel noe de fant på i panikk der ute når hu ringte.. 

Øyeblikkelig Hjelp timen har jeg enda ikke hørt noe om.. Skremmende.. 

Her er teksten:

 Jeg snakket nettopp med #####  igjen.. Og jeg må ha en rettighetsvurdering på at jeg har rett på døgnbehandling, det er problematisk for meg å få tydeligvis. Angsten min blir verre og verre, og jeg er totalt avhengig av naboen. Jeg har begynt å få folk til å gå på butikken for meg og jeg må være sikker på at naboen alltid er hjemme. Jeg klarer ikke leve mer sånn som dette og fikk beskjed av ##### at jeg sku kontakte deg og be deg presse på dem på dps igjen.. Det hjalp kanskje.. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke hjelp, og jeg orker seriøst ikke mer.. Jeg er inn og ut på legevakt, innleggelse er aldri ett alternativ. Jeg spiser ikke, sover ikke og bare eksisterer. Jeg må vekk fra denne kommunen fortere enn noe annet… Det er mitt siste håp.. Jeg skulle også bli kontaktet idag av Valen, for ØH time.. Ingen har ringt.. Jeg blir ikke tatt på alvor og jeg har ikke mer å gi.. Kan noen snart hjelpe meg?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg