Bahhh..

Hvorfor skal det være så forbanna vondt når ungene har bursdag? 

To av mine små er født i mai. Minste gutt 3mai og frøkna i dag.  
Det brenner i hele kroppen. Det stikker bak øynene. 50 sprettballer med nåler hoppet opp og ned i magen . 

Jeg er trøtt, lei og sliten. Savnet tar sånn på. Jeg føler jeg visner vekk innvendig. Men jeg vet jo de har det bra. Jeg får bare ikke sett det selv. Jeg får ikke deltatt i deres glede. Minste gutten min ble 6 år, 3 mai. Minste jenta blir 5 år i dag. Hva skjedde med tida? 
Nest eldste gutten er 7 år 12 juli. Og eldste er 12 år 20 oktober. Altså…  
De vokset så fort. Og jeg savner alle så enormt. Det gjør så forbanna vondt. Jeg vet de ikke kunne hatt det bedre. Men det gjør ikke saken lettere.  
Bare å gi dem en klem, si jeg er gla i de. Det er så vondt. Nå sovner jeg 
Tror jeg. Vi snakkes  
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg