2 år siden.

Skreiv dette for 2 år siden..

Kjære fortid. 
Kan du forbli fortid nå? 
La meg komme videre, få ett godt, minnerikt liv?
Kjære fortid!
Kan vi glemme alt det vonde? Ikke fortsette vær dag med å bringe det tilbake? 
Kan vi la fortid være fortid?
Kan vi starte helt på nytt? Skape en god fortid som er verdt og huske på i fremtiden?
En jeg ønsker meg tilbake til, en  fortid jeg ikke vil glemme ? 
Fortid bør være fortid. Du holder meg igjen. 
Kjære fortid.
La oss starte på nytt!
Hvorfor må du være så vanskelig?
Hvorfor må alt være så vondt?
-Jeg føler jeg er på vei til å bli ferdig med deg nå!
-Jeg takker deg for opp og nedturer, det gjør meg til ett sterkere og bedre menneske. 
Men la meg leve nå!
La meg slippe mareritt,vonde minner, rare frykter.
La frykten bli mildere. 
La minnene være minner 
En lærdom.
La marerittene forsvinne!
La fortid være fortid!
La meg være meg.
-Jeg hater store deler ved deg!
-Jeg elsker noen øyeblikk med deg! 
Men la fortid være fortid!
Du trenger ikke jage meg igjennom livet, vi kan gå hånd i hånd.
Du, jeg, nåtiden og fremtiden!
La meg slippe å være redd deg. 
La meg bli meg. 
Kjære fortid! Du vil alltid bli hos meg. 
Men la oss lage en god fortid. Sammen!

-=Marian=-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg