11.07.18 (legger inn innlegg fra gamle bloggen)

Beklager dårlig med oppdatering. Men jeg har rett og slett glemt litt at jeg holdt på med dette. Har fått nye venner og hatt mye besøk. Jeg digger livet. Nå sitter den ene snuppa mi og tegner hunden sin og jeg kom plutselig på bloggen.. Kan starte med at jeg har det bra for tiden. Er med venner, ler og koser meg. Vi er en liten trio og har det fantastisk. Vi ler og vi griner sammen. Disse jentene kan jeg være meg selv rundt. 100% og jeg føler de er det rundt meg og. Jeg lever i nuet og kjenner selvfølgelig på angsten og sånn. Men jeg prøver så godt jeg kan… Kjenner det er veldig godt å ha gode mennesker i livet mitt. Å håper egentlig disse nervene forsvinner 🙂 så får vi se. Jeg har forresten tatt hull i nesa… so proud. Hadde aldri trodd jeg sku tørre det. Men jaggu faen. Var ikke så vondt som jeg trodde.  ?? og nå er det gjort.  Tar den f ikke ut igjen… 

 

PR dags dato har jeg sommerferie fra jobb og det går egentlig helt greit. Foreløpig. ? Så tar en dag av gangen og tar det med ett smil ?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg