(11.07.18 innlegg fra forrige blogg)

Hei igjen. 

 

Tenkte jeg sku prøve å begynne å snakke litt om hva mine utfordringer har vært og fortsatt er..  

jeg har slitt med panikk angst og seperasjonsangst i mange år.. Jeg har PTSD, periodvis manisk and so on. Jeg levde i ett veldig destruktivt forhold som jeg nylig har kommet meg ut av. Og er igrunn veldig glad jeg er i live. Rart og si det, men jeg står på egne bein i en alder av 31 og det kjennes både skummelt og godt. Jeg har det bedre nå enn jeg har hatt det på mange mange år… Jeg vil ikke at folk skal se på meg som ett offer. Jeg vil de skal se på meg å tenke. Wow. En kriger.  Ikke kom med medlidenhet og sympati. ? Jeg lever og jeg elsker det. Jeg ønsker å være åpen om alt dette fordi jeg VET at jeg ikke er den eneste i verden som har det sånn… Ta tak i det. Snakk! Ikke gi opp. Jeg klarte det.  Da klarer du og ??

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg