(09.02.19) Hei hei

Jeg vet jeg skreiv ett ganske merkelig innlegg her om dagen. Ble sent og var trøtt. Men ja. Jeg håper jeg får bli på blogg.no. 

Her lagrer innleggene seg om en sku falle ut og mye lettere å forstå. 

??????????????????????????

I natt har vært en jævli natt igjen. Lite søvn og bare flashbacks. Dagen blir prega deretter. 

 

Det å drømme om det som tidligere har skjedd er faktisk helt forferdelig. Jeg vet det har skjedd. Jeg vet det var mitt liv. Men å “gjenoppleve” det på nytt er helt vanvittig. Det kan egentlig ikke beskrives. 

Idag satt jeg meg ned med den gamle telefonen min. Så på litt bilder og sendte noen over på denne. Fordi det er gøy å se på noen av dem. Av hundene og ungene. Ene bildet husker jeg at jeg var så fornøyd med. Men når jeg ser på det idag ser jeg en forferdelig smerte i øynene mine. Hunden min ligger oppå meg å “tar” meg på kinnet mens han trøster meg. Jeg husker jeg syns det bilde ble så fint. Genuin kjærlighet mellom hund og eier. 

Men det jeg så idag var så mye mer. Det var min sjelevenn som virkelig var der når jeg hadde det jævli. Han så meg uansett og var alltid glad i meg. Jeg savner den hunden noe enormt og håper han har det bra der han er. 

Kommer aldri til å få en Dennis igjen.  

Jeg elsker Happy og han er virkelig min firbeinte glede i livet. Min baby og min tøysete bestevenn. Dennis er han ikke. Men happy er unik på sin måte. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dyra mine. Jeg skulle bare ønske jeg hadde de tre andre også. 

Spesielt Dennis. Han traff meg. Jeg passa alltid på han og han passa alltid på meg. Det båndet kunne ingen ta fra oss. ? 

Jeg savner han spesielt på sånne dager som dette. Men det gjør egentlig bare vondt verre. 

Happy sprer glede og jeg må barze Le av han. Han lever virkelig opp til navnet sitt. ?

Grunnen til at jeg skriver dette er fordi dyr er unike. De er terapi i seg selv. Og de skulle vært på grønn resept.. 

 

Flashbacks kommer jeg til å ha mye av. Det vet jeg. Det vil ikke si at det er lettere å 

håndtere. 

Før jeg opplevde flashback selv trodde jeg ikke det var så ille. Som en kanskje ser på film. Men det slår en helt ut. Såklart Er noe verre enn annet. Men det er vondt uansett. Jeg unner ingen flashback. Og jeg tror det er viktig og fokusere på at å drømme sånt er kroppen og hjernens måte og bearbeide alt på.. Det er egentlig veldig fascinerende åssen vi fungerer. 

Fascinerende hva hjernen gjør når en sover. Fordiom det er vondt syns jeg det er spennende og. Å tenke på at når jeg sover så jobber hjernen min med å hjelpe meg videre. Hjelpe meg å takle det vonde. 

??????????????????????????

ENGLISH: 

 

I know I wrote one rather strange post this day. Stayed late and was tired. But yes. I hope I will stay at blogg.no.

Here, the posts store if I should fall out, and much easier to understand.

??????????????????????????

Tonight has been a fucking night again. Little sleep and just flashbacks. The day will then be marked.

To dream of what has happened before is actually terrible. I know it happened. I know it was my life. But to “relive” it again is absolutely crazy. It can’t really be described.

Today I sat down with my old phone. Looked at some pictures and sent someone over to this one. Because it is fun to look at some of them. Of the dogs and the kids. One picture I remember being so happy with. But when I look at it today, I see a terrible pain in my eyes. My dog ??is on top of me to “take me on the cheek while he comforts me. I remember thinking the picture was so nice. Genuine love between dog and owner.

 

But what I saw today was so much more. It was my soulmate who really was there when I was fucking. He saw me anyway and always loved me. I miss that dog something huge and hope he is fine where he is.

Will never get a Dennis again.

I love Happy and he is really my four-legged joy in life. My baby and my silly best friend. Dennis is not he. But happy is unique in its own way. I don’t know what to do without expensive mine. I just wish I had the other three as well.

Especially Dennis. He hit me. I always care for him and he always takes care of me. No one could take that tape from us. ?

I miss him especially on such days as this. But it really only hurts worse.

Happy spreads joy and I just have to laugh at him. He really lives up to his name. ?

The reason I write this is because animals are unique. They are therapy in themselves. And they should have been on a green prescription ..

Flashbacks I will have a lot of. I know that. It won’t say it’s easier to handle.
Before I experienced the flashback myself I didn’t think it was that bad. As one might watch movies. But it strikes a whole. Of course, something is worse than another. But it does hurt anyway. I don’t like a flashback. And I think it’s important and focus on dreaming like that is the body and brain way and working everything on. It’s really very fascinating ridge we work.
Fascinating what the brain does when sleeping. Because of the pain I find it exciting and. Thinking that when I sleep, my brain works to help me further. Help me cope with the pain.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg